Manželé Pavlovi – rakovina ledvin

S Penoxalem mám zkušenost já i můj manžel. Manželovi byl při kontrole prostaty zjištěn novotvar na ledvině, při následujícím vyšetření se ukázalo, že jde o rakovinový tumor. Lékaři se obávali, že budou muset ledvinu odebrat celou, ale nakonec se podařilo tumor odstranit a ledvinu zachránit. Manželovi byly doporučeny přípravky na podporu imunity, a proto začal užívat Penoxal. Cítil se mnohem lépe, byl aktivní, netrpěl nechutenstvím, ani únavou. Já jsem Penoxal užívala před operací kýly a také na podzim, jako prevenci před chřipkou. Byla jsem nadmíru spokojená.

Jizva po operaci se mi skvěle zhojila a v zimě jsem nebyla nemocná. Penoxal užíváme i nadále na podporu imunity. Při kontrole ultrazvukem a vyšetření prostaty byl mému manželovi nalezen novotvar na ledvině. Z toho důvodu byl poslán na vyšetření, kde mu zjistili rakovinový tumor na pánvičce levé ledviny a začalo kolečko vyšetřování a nakonec operace. Manželovi hrozilo, že mu bude odebrána celá ledvina, neboť tento druh tumoru byl velmi špatně operovatelný. Po nějakém zjištění a šikovnosti a zkušenosti lékařů se jim podařilo tumor odstranit a ledvinu zachránit.

Při propuštění do domácího ošetřování byla na manželovi vidět jeho skleslost, nechuť k jídlu, apatie, a celková slabost. Zkrátka to nebyl on. Měsíc poté mu bylo sděleno, že nemusí podstoupit chemoterapii a že se vlastně operací podařilo vše odstranit bez nějakých velkých následků. Dále bylo manželovi lékařem doporučeno, aby dbal na posílení své imunity, a proto jsme vyhledali a rozhodli se užívat Penoxal.

Z počátku Penoxal manžel užíval dvakrát denně a po měsíci bylo již vidět, jak se jeho stav den ode dne zlepšuje. Vrátila se mu chuť k jídlu, aktivita, a po dalším měsíci jsem zjistila, že už je jeho fyzický i psychický stav stejně dobrý jako před nemocí. Následující období začal manžel užívat Penoxal již jednou denně po dobu třičtvrtě roku.

Při kontrolním vyšetření lékařů bylo zjištěno, že má manžel ledvinu zcela v pořádku, a proto se také prodloužil interval kontrolních návštěv a dodnes ho lékař kontroluje jednou za osm měsíců.

Díky posílení imunity jsme se celé zimní období vyhýbali chřipkám i jiným infekčním nemocem. Nejen za manžela, ale i sama za sebe mohu Penoxal jen doporučit, neboť jsem si ho vyzkoušela i já v době operace kýly. Před operací kýly a rekonstrukcí břicha jsem Penoxal nasadila preventivně, brala ho zhruba měsíc před zákrokem a vše proběhlo naprosto v pořádku. Hojení jizvy postupovalo bez problémů. Navíc operace proběhla před zimou a já měla obavu, že chytím svou obligátní chřipku, která má za následky záněnt horních cest dýchacích s urputným kašlem, což jsem si po operaci kýly nemohla dovolit. Díky řádně posílené imunitě však chřipka nepřišla, a tak jsem mohla v klidu zakončit úspěšnou léčbu.

Z toho důvodu bych Penoxal přímo nakázala svým blízkým a doporučila lidem, kteří si chtějí udržet imunitu v nějakých mezích a chtějí být v pořádku.

Informace k příběhu:

Popsaný příběh je pravdivý a byl napsán paní Pavlovou. Pokud byste se chtěli s paní Pavlovou spojit či popovídat, napište nám a rádi vám předáme kontakt, který však slouží výhradně pro účel Vašeho dotazu, nikoli předání dalším osobám či veřejného šíření. Všem vám upřímně přejeme hodně zdraví.

Jak Penoxal pomáhá při onkologickém onemocnění?

Silný imunitní systém si dokáže s nádorovými buňkami poradit a zničit je, někdy však potřebuje pomoc. PENOXAL stimuluje imunitní systém a pomáhá tak optimalizovat jeho působení, které se projevuje dostatečně efektivně při boji s nádorovými buňkami. Přípravek může být užíván i během radioterapie a chemoterapie, kdy pomáhá snášet některé nežádoucí účinky léčby. Dále zlepšuje činnost trávicího traktu, jater, ledvin a dalších orgánů, které jsou při onkologické léčbě velmi zatěžovány, a tím přispívá ke správnému fungování organismu a celkové pohodě. Je tedy vhodným doplňkem u celkové léčby onkologického onemocnění, což ve svém vyjádření o Penoxalu potvrzuje MUDr. Anna Galambošoválékarník PharmDr. Tomáš Arndt a další lékaři. O zkušenostech uživatelů Penoxalu se můžete více dočíst ZDE.

Sdělte nám svůj příběh

Pomůžete tak ostatním a my Vás odměníme.

Více informací